Belangrijke aanwijzing. * Er zijn nu 2 manieren om het Corona Virus proberen te bestrijden! Colloidaal Zilver en of zuurstof.
Bert(AWRvB)
2020-03-02 20:32:09 UTC
Vorige week kreeg ik het volgende bericht via email toegezonden. Zowel
de afzender als ik zelf denk dat dit gaat over het corona virus, die
momenteel zich wereldwijd aan het verspreiden is. Doe ermee wat u zelf
wilt! U kunt er gebruik van maken, of het negeren, voor mij maakt het
niet uit, hooguit voor uzelf en de uwen.
Belangrijke aanwijzing,
Onze gezegende Moeder had de broeder Josef Francis (Canada) in oktober
1996 gezegd, dat God in Zijn Liefde spoedig een ziekte zal sturen. De
symptomen van deze ziekte lijken op die van griep. Hart en longen zullen
aangetast worden, waardoor er velen, velen zullen sterven.
Pers de sap van een halve grote, verse knoflookteentje en enkele stukjes
van een verse gemberwortel uit in een kop. Voeg een eetlepel citroensap
en een theelepel honing daarbij; giet daarover kokend water en laat dit
geheel minimaal 5 minuten trekken. – NIET KOKEN!
Deze drank moet men van nu af aan, dagelijks voor het slapen gaan,
gedronken worden. Als iemand reeds symptomen van ziekte heeft, dan
moet/zal hij daar driemaal daags  er een kop van drinken.
In het geval dat er geen verse knoflook verkrijgbaar is, dan kan ook een
knoflookcapsule of een knoflookpil gebruikt worden. De sterke
knoflookgeur kan door verse peterselie , die gekauwd wordt, vermeden
worden.
Deze raad kont van de Moeder van de Goddelijke Arts. Moge onze lieve
Heer u zegenen en onze lieve Moeder – het heil van de zieken – u
beschermen!
3 bollen knoflook
250 gram verse gemberwortel
1 glas honing (500 gram)
Alle ingrediënten met een mixer pureren
In de koelkast bewaren, eventueel een voorraad aanleggen!
1 theelepel met een kop erop van deze gepureerde basis in een waterglas
doen, 1 eetlepel citroensap erbij doen en met water aanvullen.
O Maria onbevlekte, u onze Moeder, zie op ons neer en schenk ons, dat Uw
zegening zich in ons lijden openbaart.
Met vriendelijke groet,
Cor Huizer.
Hoge USA militairen en anderen die blijkbaar goed op de hoogte zijn
zeggen dat er op dit moment maar twee manieren zijn om te proberen om
het Corona Virus te bestrijden en dat is Colloidaal Zilver en of zuurstof.

(3) KERRY CASSIDY: CORONAVIRUS AND THE TRUTH - FEB27 - YouTube

--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
US spaceships maximum velocity:
One light-year a minute.
http://projectcamelot.org/lang/en/clifford_stone_interview_transcript_en.html
***
AWN http://www.awn-archeologie.nl
GEA http://www.gea-geologie.nl
NVR http://www.ruimtevaart-nvr.nl
Sterrenkunde http://www.dekoepel.nl
UFOwijzer http://ufowijzer.nl
Jos Bergervoet
2020-03-03 09:16:52 UTC
Cor Huizer.
Dominee Huizer heeft gelijk!
    Hoge USA militairen en anderen die blijkbaar goed op de hoogte zijn
zeggen dat er op dit moment maar twee manieren zijn om te proberen om
het Corona Virus te bestrijden en dat is Colloidaal Zilver en of zuurstof.
Nee Bert, je kunt het ook met een heel zware laser vernietigen. Bij
een temperatuur van 10000 graden trekt het virus zich meestal terug,
zo is bij militaire acties gebleken.
Jos
Bert(AWRvB)
2020-03-07 19:58:35 UTC
http://youtu.be/yNicejptnGA
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)
[...]
https://www.kwakzalverij.nl/behandelwijzen/kruiden/colloidaal-zilver-cz/
In de USA bewaarden/bewaren mensen zilveren dollars om water enz te
ontsmetten! Erover praten is in de USA normaal!

Iedere cowboy had vroeger een zilveren dollar om te overleven in de
wilde natuur. Hij gebruikte deze zilveren munt om zijn water tijdens
het koken te zuiveren. Zilver staat namelijk al sinds mens heugenis
bekend als het beste antibioticum tegen virussen, bacteriën, schimmels
en parasieten dat er op aarde fysiek bestaat.

http://www.gezondvantoen.nl/colloidaal-zilver/

Colloïdaal zilver, de herontdekking van een superantibioticum
De website zegt het al wat vroeger gewoon heel normaal was wordt nu als
abnormaal gezien. Wat nu tot de wetenschap als natuurlijk wordt
bestempeld is in de natuur onnatuurlijk. Gelukkig zie je om je heen de
mensen weer terug naar de natuur gaan. Net als Colloïdaal zilver, blijkt
krachtig natuurlijk antibioticum te zijn en werkt preventief voor
infecties. Iedere cowboy had vroeger een zilveren dollar om te overleven
in de wilde natuur. Hij gebruikte deze zilveren munt om zijn water
tijdens het koken te zuiveren. Zilver staat namelijk al sinds mens
heugenis bekend als het beste antibioticum tegen virussen, bacteriën,
schimmels en parasieten dat er op aarde fysiek bestaat. Er zijn wel
honderden niet lichaamseigen bacteriën die niet tegen zilver bestand
zijn. Zilver werkt zonder kwaad te doen aan menselijke enzymen of
onderdelen van de menselijke chemie van het lichaam. Vanaf begin jaren
1900 tot nu heeft de moderne antibiotica het oeroude product overruled.
Bij antibiotica treden er negatieve verschijnselen op. Hierdoor komt,
Colloïdaal zilver weer terug in belangstelling. Zilver in het beste
geval onder hoge voltage atomisch gemaakt (let op ionisch onder laag
spanning). Dit Colloïdaal zilver is daarom ook zeer geschikt voor de
welzijn van mens en dier.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Bert(AWRvB)
2020-03-08 08:23:02 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
https://www.kwakzalverij.nl/behandelwijzen/kruiden/bedrog-met-colloidaal-zilver/
Tja, wat doen we aan deze geestelijke 'zwarte pest', onder andere van religie afkomend, waar de Nederlandse Overheid lafhartig voor wegkijkt :-( Mij werden fluisterend sussende woorden toegesproken; via de NOS kwamen mij de daden van diezelfde fluisterende partij ter ogen: https://nos.nl/nieuwsuur/artikel/2325748-justitie-liet-gevoelige-informatie-weg-de-kamer-wil-antwoorden.html
Ik denk eraan dat een zilveren munt in kokend water voor elektrische
stroompjes kan zorgen waar bacteriën en virussen aan dood gaan.

Er wordt ook geadviseerd om (zoveel mogelijk) op blote voeten te lopen.
Als ik voel dat er wat mis is dan pak ik iets beet wat geaard is.

Mensen begonnen ook talismannen te dragen en mijn vermoeden is dat die
talismannen juist gedragen worden omdat mensen op schoeisel begonnen te
lopen waardoor overtollige energie en zwerfstroompjes niet meer naar de
Aarde konden weg vloeien. De juiste talismannen, steentjes / kristallen
/ ... , nemen energie op van het lichaam en of staan energie af aan het
lichaam.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Bert(AWRvB)
2020-03-08 18:33:00 UTC
Post by Bert(AWRvB)
[...]
Het enigste wat ik zie is oppassen met oplossingen van zilver.

Vervolgens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat farmaceuten
dokter Robert Becker onder druk hebben gezet omdat hun belangen werden
en worden geschaad bij gebruik van oplossingen van zilver.

Jaren geleden heeft 'de Vereniging tegen Kwakzalverij' moord en brand
lopen schreeuwen tegen de serie 'Uitgedokterd' van de NCRV (Zie
Uitzending gemist). Ik heb al die uitzendingen en vraag me af waar die
buikspreekpoppen van de farmaceuten zich wetenschappelijk druk over
maken. Een persoon had last van aangekoekte ontlasting in de darmen, dat
ziekenhuizen zoiets niet herkennen, en de darmen van dat persoon werden
gespoeld, door een arts die ook aan alternatieve genezingen deed voor
zover als ik me nog kan herinneren, en de klachten waren over.
--
Bert ( A W RvB )
(Adres op website)

***
Jos Bergervoet
2020-03-10 17:21:38 UTC
[...]
Martin Bier is meer voor hop en alcohol om het water te zuiveren!
    Vervolgens kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat farmaceuten
dokter Robert Becker onder druk hebben gezet omdat hun belangen werden
en worden geschaad bij gebruik van oplossingen van zilver.
Dat is al begonnen met Louis Pasteur. Die had een enorme hekel aan dat
zilver, omdat het zijn uitvindingen geheel overbodig maakte natuurlijk..

... door een arts die ook aan alternatieve genezingen deed voor
zover als ik me nog kan herinneren, en de klachten waren over.
Na die bedevaart naar Lourdes, was dat toch?!
--
Jos